Devin-o mai atletic cu programe de antrenament pentru fitness

Probabil ai auzit  mii de sfaturi diferite despre cum sa pierzi rapid in greutate, sa te recuperezi dupa o boala si sa obtii rapid o forma fizica buna. Zeci de formatori promoveaza cel mai recent program de antrenament fitness pentru un stil de viata sanatos. Drumul spre un corp subtire si puternic este cam ca o plimbare lunga, monotona. Cel mai bun efect este produs de exercitiile care se fac cu ajutorul aparatelor si al echipamentelor speciale din sala de fitness. Un program de antrenament dureaza 15 sau 20 de minute, si, in acest interval poti arde acelasi numar de calorii echivalent cu o ora de exercitii fizice normale. Spre deosebire de exercitiile obisnuite, programele de antrenament fitness isi produc efectul chiar si dupa terminarea programului.

Acorda atentie muschilor interni la fiecare antrenament

Multi se concentreaza numai asupra unor grupari musculare selectate, care lipsesc dintr-o anumita parte a corpului. Cu toate acestea, corpul uman consta nu numai din cubulete pe stomac, oricat de frumos ar arata. Un numar mare de muschi interni sunt ascunsi vederii, dar sunt necesari pentru a proteja organele interne si coloana  vertebrala de leziuni, mentinand corpul intr-o pozitie verticala corecta. Prin urmare, acorda atentie nu doar programelor de antrenament care maresc masa musculara, actionand asupra unor grupuri izolate de muschi, ci si unor exercitii complexe de fitness, care dau presiune intregului corp.

Adauga mai multa incarcatura la fiecare antrenament

Adauga mai multa incarcatura la fiecare program de antrenament fitness si creste-ti eficacitatea antrenamentului in ansamblu. Exercitiul lent este cel mai bine folosit doar ca o sarcina suplimentara. In partea principala a programului de antrenament fitness, trebuie sa depui toate  eforturile pentru o performanta cat mai rapid posibila, fie ca este vorba de trageri, impingeri  sau ridicari  in greutate. Chiar daca nu reusesti sa o faci foarte repede la inceput, cu fiecare antrenament,  fibrele musculare iti vor face corpul mult mai atletic. Exista un numar mare de programe de antrenament fitness,  special concepute pentru a dezvolta muschii. Cu toate acestea, daca nu esti un culturist, capabil sa petreci ore in sala de sport, este mai preferabil sa faci exercitii care sa iti incarce mai multe grupuri musculare simultan.